اساس قیمت‌ گذاری سیم کارت رند

آنچه در این مقاله میخوانید:

در بازار امروز خرید و فروش سیم کارت رند، ملاک و معیارهای مختلفی از سوی کارشناسان تعیین قیمت بررسی می شود. اما ما در sim912.com قصد داریم شما را با مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک سیمکارت رند قیمت گذاری شود آشنا کنیم. برای اطلاع از قیمت سیم کارت رند با ما همراه باشید.

 

اساس قیمت‌ گذاری سیم کارت رند

 

1- نوع اپراتور در قیمت سیم کارت رند

وضعیت امروز خطوط رند در کشور نشان می‌دهد که با مقایسه شماره‌های مشابه از اپراتورهای مختلف، سیم کارت‌های همراه اول از قیمت‌های بیشتری برخوردارند. یعنی در واقع آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که انتخاب نوع اپراتور تأثیر مستقیمی بر روی قیمت سیم کارت رند دارد. اگر شما به دنبال بدست آوردن یک شماره رند با رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها را دارید، می‌توانید از دیگر اپراتورها خرید کنید. اما اگر برای شما مهم است که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید تا شماره شما اعتبار بیشتری داشته‌باشد، می‌بایست از سیم کارت های همراه اول استفاده کنید. همراه اول معروف ترین اپراتور موجود در کشور است که سیم کارت های خود را از پیش شماره 0912 در سال 1373 آغاز کرد و سپس در سراسر کشور با سایر پیش شماره‌ها گسترش داد.

2- اعتباری یا دائمی بودن سیم کارت

بحث اعتباری و دائمی بودن سیم‌کارت، علاوه بر اینکه بطور طبیعی بر قیمت سیم کارت می‌افزاید نشان از اعتبار و ارزش فرد در فعالیت‌های تجاری دارد. همانطور که می‌دانید سیم کارت های دائمی قیمتی چندین برابر سیم‌ کارت های اعتباری دارند. البته امروزه سیم کارت های اعتباری هم قابل تبدیل به دائمی با همان شماره هستند. اما برخی پیش شماره های تعیین کننده نوع قیمت گذاری مانند کد پایین ها اهمیت بیشتری دارند. در sim912.com اطلاعات بیشتری از نحوه قیمت‌گذاری سیم کارت رند در اختیار شما قرار می‌دهیم.

3- صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت

در خرید و فروش سیم کارت های رند موجود در کشور و علی الخصوص سیم کارت های 0912 این فاکتور مهم یکی از ملاک‌های قیمت‌گذاری است. برای بسیاری از افراد این مهم است که سیم کارت رند صفر، در حد صفر و یا کارکرده بخرند.

4- کد سیم کارت

در تعیین قیمت خط رند و مخصوصاً قیمت سیم کارت رند 0912 کدهای 0 تا 9 بعد از پیش شماره، نقش بسیار مهمی دارند. این کدها نشان دهنده سال فروش و ارائه سیم کارت ها هم هستند. یعنی در واقع نشان دهنده قیمت سیمکارت و زمان عرضه و معروفیت و محبوبیت آن هستند. هر چه قدمت یک سیمکارت بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال خط رند کد 1 بیشترین قیمت‌ را به خود اختصتص داده‌اند.

 

کلام آخر درباره قیمت سیم کارت رند!

طبق مقدمه‌ای که گفته شد، خط رند 0912 یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیم کارت ها است. ما در مجموعه تخصصی sim912.com به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که بتوانیم بهترین قیمت و سیم کارت رند را مناسب کسب و کار و یا شغل شما ارائه کنیم. سیم کارت قدیمی و معتبر 0912 دارای کدهای متفاوتی است. افراد بسته به توان مالی و نوع حرفه خود می‌توانند این سیم کارت را انتخاب و خریداری کنند. علاوه بر اعتبار شخصی و اجتماعی سیم کارت رند برای افرادی که ارتباطات تلفنی بالایی دارند، این سیم کارت به برندسازی نیز کمک شایانی خواهد کرد.